W 2015 roku powstaną tylko główne ulice doprowadzające ruch do dworca Łódź Fabryczna. Inne ulice na terenie NCŁ nie powstaną w tym roku. Czy Łódź będzie musiała zwrócić dofinansowanie przyznane przez UE na budowę miejskiej części budowy Fabrycznego, czyli ulic okalających dworzec?
Katarzyna Mikołajec, wicedyrektor ZDiT informuje, że trwają rozmowy z Centrum Unijnych Projektów Transportowych, aby w 2016 roku rozliczyć unijne dofinansowanie miejskiej części budowy węzła multimodalnego, tzn. ulic przy dworcu Łódź Fabryczna.
ZDiT wkrótce rozpisze przetargi na przebudowę ulic: Tramwajowej, Węglowej, Wierzbowiej, oraz Kilińskiego i Lindleya. Te ulice mają powstać do końca 2015 roku.
W 2015 roku nie uda się przebudować Składowej, Nowowęglowej i Knychalskiego. Opóźni się też budowa Nowotargowej na odcinku od dworca do Tuwima. Dotychczas ten odcinek blokowała firma Enkev.
Budowa dworca Łódź Fabryczna - luty 2015 [ZDJĘCIA]
Budowa dworca Łódź Fabryczna, czyli części kolejowej inwestycji nie jest zagrożona. Prace postępują zgodnie z planem.
Makieta Nowego Centrum Łodzi w CIT
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?